Aangekomen op Lanzarote!

12 april 2012 - Lanzarote, Spanje

Hallo iedereen,

Dinsdagavond was de laatste dag dat ik van iedereen afscheid kon nemen. Uiteindelijk lag ik om 1 uur in bed en om half 3 ging mijn wekker weer. Ik had nog nergens last van tot dat het echt de tijd was aangebroken zeg maar. We stonden bij de douanen en toen was het echt afscheid. Nou zie ik ze echt voor 5 maanden niet meer:( Dus een beetje lopen janken. En dan loop je weg en dan zie je ze allemaal op een rijtje staan te zwaaien, dat was wel heel moeilijk even.. En daarna waren we er door alles laten controleren, tuurlijk ging bij mij het alarm af. En toen moesten we gauw naar de gate lopen. In het vliegtuig ging het ook wel, gezellig gekletst, maar toen gingen we slapen en toen kreeg ik echt tranen in me ogen.. We waren om 10 uur geland (Lanzerote tijd) En we werden opgewacht, keurig opgehaald.. Daar aangekomen met mijn 2 koffers en 1 groot handbagage, moesten we kei lang wachten op onze sleutel en informatie, typisch spaans.. Uitiendelijk gingen we naar onze accommodatie.. Nou wij kwamen daar aan en alles was gejat en het was super vies!! We hebben niks uitgepakt zijn gauw naar de supermarkt gegaan en hebben geschopt voor het leven haha.. Kei veel schoonmmaakspullen, veel eten en daarna zijn we nog naar een ''chinees'' winkeltje gegaan en nog douchegordijnen tot aan een tostiijzer gekocht, echt heel veel.. Ik denk bij elkaar wel 100 euro uitgeven haha. Marja dat hebben we gewoon nodig! Daarna kwamen we terug en iedereen allemaal kei spontaan super leuke mensen, en dat stelde mij ook wel gerust.. ik had een beetje een raar gevoel elke keer maar dat wordt nu echt steeds minder. We hebben echt sirieus de hele middag lopen schoonmaken en leuke dingen opgehangen kaarten, foto's  hangen gezellig boven mijn bedje en gezelilge roosjes dus dan maakt het ook meer echt thuis.. :)blank.gif Daarna zijn we op stap gegaan met de groep dat vroegen ze.. wij waren eigenlijk heel erg moe want we hadden nog niet geslapen maar wij dachten schijt kom op! Je leert iedereen dan ook kennen!. Lekker likeur 43 op ofcourse! Echt super veel kreeg je!:) mmm.. en daarna nog 2 malibu 's met cola!! uiteindelijk waren we om half 4 thuis! Dus dat valt mee.. Heerlijk geslapen tot half 12. Deze dag lekker op ons gemakje gedaan, beetje de omgeving leren kennen en winkeltjes gekeken, en natuurlijk op het strand geweest. Van 2 tot half 5, lekker verkleurd:). En daarna hadden we weer boodschappen gedaan lekker veel haha.. Toen zijn we naar huis gegaan gekookt, heerlijke zelgmaakte spaghetti en nu zitten we te internetten. We hadden gisteren eigenijk helemaal geen zin om te internetten haha! Dus wij dachten doen we morgen wel! Alleen een nadeel is dat we wel met de taxi naar het centrum moeten ja we kunnen ook lopend maar dat is een klein half uurtje. Maar dat ga ik natuurlijk wel doen he haha. Maar 's avonds niet. Hier is de taxi wel heel goedkoop. Het is bij elkaar van ons appartement naar het centrum 3.5 en dat is niet per persoon dus dat is tof! Met hoe meer mensen hoe beter:).. En het strand is hier ook heel mooi, helder water.. Alleen het is wel heel anders als in Spanje zelf, hier is het echt kaal.. heel veel vulkanen resten maar wel super mooi! Hele leuke en aardige mensen. Ik kom trouwens bij club Playa Blanca aparthotel. En ik hou nog gewoon mijn eigen nummer en ik koop hier een spaans simkaart in een andere telefoon! EN IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAGD!:):):):)
En in Nederland is het slecht weer hoorde ik! Dat maakt mij alleen maar blij haha!:)
Ik stuur jullie over een paar daagjes weer een berichtje!
Hasta la vista/ Adiossssssssssss

1. Desiree,Britt,Quint en Yourick:
    Hoi Britt,

Leuk verhaal maar dat had ik natuurlijk al gehoord alleen de foto's waren nieuw. Jullie hebben goed je best gedaan het ziet er spik en span uit. Toch wat geleerd thuis op het gebied van poetsen (hahaha)Als ik de zee en zon zie wordt ik stik jaloers. meiden geniet er heerlijk van. brittje tot schrijfs ik blijf je volgen (hahahah)

Liefs mama xxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Quint:
    Ha zuske van me,

Goed om te horen dat het zo gezellig is, als ik je verhaal lees zie ik nog wel veel spelfouten haha :D maar dat maakt niks uit. En ik zou maar eens goed je tas doorzoeken misschien dat je dan wel iets leuk vind en gefeliciteerd met je slagen

Je broertje
  3. Oscar:
    Lieve Britt,

Je moeder heeft de link van je blog doorgegeven en wij vinden het leuk om je zo te kunnen volgen op het Spaanse eiland!
    Maak ons niet te lekker met zon, zee en stand foto’s want wij lopen hier weer met onze jas aan (en paraplu)!
    Begin is gemaakt dus het kan alleen nog maar beter worden.
    Geniet ervan en wij zullen vaak op je blog kijken en een berichtje achterlaten.

Groetjes,
    Oscar, Judith, Bram en Fleur xxx
  4. Fleur:

Zo te zien ben je veilig aan gekomen
  5. Fleur:

Zo te zien ben je veilig aan gekomen
  6. Opa:
    13 april 2012
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aan gekomen,al goed leren poetsen 10 met een gouden greffel!Geniet er maar van want de tijd vliegt om!Wij gaan zondag morgen weg voor veertien dagen,we laten als we terug zijn weer wat van ons horen.
    Heel veel groeten ook van Ineke.
    Opa.
  7. Petra:
    14 april 2012
    Hey Britje, Leuk om je zo te volgen en wat je allemaal sjouwt daar tussen die Spanjaarden. Top dat je geslaagd bent :):):) had ook niet anders verwacht. Je onderkomen nog een beetje oppimpen, dat gaat helemaal goedkomen met jou en je roommaids. Fijn dat je nog wat vrij bent om alles te verkennen voordat je je hotelpakje aan moet. Je ouders zijn super trots en ik ook wel moet ik zeggen, een top meid! Blow them away!!!!met je lach:)
    Veel liefs van Petraenderest
  8. Marijn:
    14 april 2012
    Hee Britje,
    Leuk dat je al zo snel foto's hebt achtergelaten op je site.
    Goed om te zien dat de start leuk is.
    Prooooooooooooficiat dat je geslaagd bent.
    We blijven je volgen
    De link van je site geef ik snel door aan Jari, Emma en Manon.
    We missen je nu al.
    Leuk dat je bij aparthotel Playa Blanca gaat beginnen.

X Marijn
  9. Brigitte:
    16 april 2012
    Hi lieve Brittje,
    Wat leuk dat we je zo nog beter kunnen volgen!! Vandaag je 1e werkdag gehad? Gefeliciteerd met je slagen, super gedaan!!! Werkse en vooral ook heel veel plezier maken.... O ja, het is hier koud! :)
    Xxx Jan-Hein, Brigitte en Fabienne
  10. Marlou:
    16 april 2012
    Hoi lieve Britt.

Hier een berichtje uit Oisterwijk waar het koud is met af en toe wel een beetje zon maar verder dikke kleren aan.
    Dan wordt je wel jaloers op die strand foto's.
    Gefeliciteerd dat je geslaagd bent, echt geweldig goed van je.
    Benieuwd hoe je stage is maar dat lezen nog we wel?
    Geniet van alles en tot schrijfs.
    Dikke kus van Marlou, René, Caroline, Eliza, Babs en Cleo. XXXXXxxxx.................etc.