2 maanden voorbij

4 juni 2012 - Lanzarote, Spanje

Holaaa,

Wat gaat de tijd hier toch snel zeg... En elke dag uur minuut, als je leuke dingen te doen hebt! Soms duurt het werken wel heel erg lang...
Wat heb ik toch allemaal leuke dingen gedaan deze afgelopen tijd!
Ik heb met mijn andere roommates een excursie gedaan (gratiss!! dat mogen wij als receptionistes) naar Fuerteventura. Een eilandje in het zuiden van Lanzerote. Echt super mooi! Hele lange stranden en heel veel duinen. Maar is nog minder leven als op Lanzerote (kan bijna niet). We waren met de bus opgehaald bij Marieke's hotel, daarna gingen we daarmee naar onze haven. Met de boot daar naartoe gegaan. Als eerste gingen we naar een dorp/stad. De enige leuke winkel daar was de Zara verder kon je niet echt winkels noemen. Daarna zijn we met de bus verder gegaan naar onze lunchpauze, heerlijk geluncht lekkere typische canarische aardappeltjes, tonijn en brood en natuurlijk sangria! Daarna zijn we naar een duinenplek geweest en als laatste naar de super grote brede stranden echt mooi!! Marieke en Sanne waren moe (zijn wij altijd als we excursies gaan doen) en ik wilde het grote strand wel even zien dus ik ben gaan lopen, kwam ik langs een nudisten strand leek het wel super veel naakte mensen.. en er kwam maar geen einde aan het strand dus op een gegeven moment dacht ik, ik keer maar om want we hadden maar 2 uur de tijd op het strand. Toen zijn we om 5 uur weer terug gegaan naar de bus en met de bus naar de boot. En dan zit het leuke dagje er al weer op. Het enige nadeel was dat het niet lekker weer was, normaal kan ik daar heel chagerijnig over zijn maar hier ben ik nog wel eventjes dus dan maakt het niet uit haha!
Het werken word ook steeds leuker.. Ik vind mijn collega's ook echt super leuk. Het zijn echt hele erge close mensen. Ze geven al heel snel een knuffel of lekker eten aan je. Hele erge leuke gesprekken. En als ik iets fout doe, maakt het ook niet heel veel uit. Maar ik weet wel hoe je NIET een hotel moet draaien. Hoe ze hier alles doen is echt gekke werk, marja ik ben stagiaire dus ik heb daar niks over te zeggen:). Er komen ook hele erge leuke gasten. Vooral Engelse zijn heel leuk. En ik vond het zelfs jammer dat de oudere Spanjaarden weg gingen.. Er was een Spaanse Spanjaard die mij wel mog. Alleen we konden elkaar niet verstaan maar meer gebaren enzo haha.. Hij liet allemaal foto's aan mij en opeens zei hi; high five haha.. En hij zei ook van ik ga morgen wel en toen deed hij zo gebaar dat hij moest huilen, echt leuk! En ik ben zelfs op de foto geweest met Spaanse ouderen, eujjj....
Deze week moest ik bijna heel het park een briefje brengen, kwam ik opeens voorbij een bungalow daar zat mijn collega (zij was al klaar met werken) die zat daar lekker Lanzerote wijn en Franse leverworst met brood te eten. Dus zij zegt kom Britt ook lekker even zitten (onder werktijd) dus ik dacht, oke doe ik wel. Dus ik zat daar lekker aan de wijn en stokbrood met de Franse en mijn collega haha..
Deze afgelopen week waren mijn roommates (Sanne en Marieke) en ik allemaal op woensdag en vrijdag vrij. Woensdag zijn we naar papagayo beach gegaan. Ik had geregeld dat we met de taxi boot heen konden en terug maar die waren ze aan het renoveren, dus zijn we met de taxi heen gegaan en met de boot terug... ooooo zo mooi daar!! Vrijdag zijn we met de boot naar een eilandje in het Noorden geweest Garciosica, woow dat is ook zo mooi. We konden kiezen of we deden mee aan de excursie of je zoekt het maar uit. Nou wij hebben het maar uit gezocht. Wij hadden geen zin om met de boot andere eilandjes te gaan bezoeken en te eten, dus wij hadden afgesproken met de reisleider dat hij ons op zou pikken bij een strandje. Dat was ongeveer 50 minuten lopen en mooi dat het daar was, woow ee! Even later kwamen de andere met de boot. Ze hadden ook allemaal kano's. Super..
Ook ben ik heel erg blij met mijn fietsje:) Ik ben met mijn fiets naar El Gofo gefietst (het bekende groene meertje) iedereen verklaart mij altijd voor gek.. Was wel heel vermoeiend want er staat een wind hier altijd op het eiland en bergen maar het is de moeite waard echt prachtig.
Ook ben ik met mijn fiets naar Papagayo beach gefietst ik wilde daar met de fiets komen, en het is gelukt ook!
Ik ga bijna iedere dag naar het strand, na of voor me werk. En ik klim hier heel vaak de vulkaan, echt zo fijn en mooi uitzicht!
En wat hebben wij nu toch een prachtig huisje. Meiden die ook bij ons leefde in ons appartementen complexje die zijn vannacht om 4 uur vertrokken:( hebben wij bijna alle spullen van gekregen; een schoenenkast, kast, make up tafel, smeersels, make up, tassen, kleren noem maar op gewoon bijna alles! Echt super tof! Maar wel heel jammer dat ze weg zijn:( We waren zaterdag met ze uit geweest echt super gezellig! Om 5 uur lag ik in me bed en om 7 uur ging me wekker weer want ik moest om 8 uur beginnen tot 4 yesss:) En gisteren avond waren we lekker uit eten geweest. Paella met vis mmmm.. En vannacht hebben we ze uitgezwaaid. Echt raar is dat!
Ik heb nog veel meer meegemaakt maar dit is even het belangrijkste van de afgelopen tijd haha.. en het boeiendste! Hoe gaat het met jullie allemaal? Bijna EK!! jammer dat ik daar niet bij kan zijn en bijna zomervakantie! En uitslagen van de examensss...

Ik hoor het allemaal!!

Liefs xxxxxx

1. Emma:
    4 juni 2012
    Aaaah brittje, klinkt echt super leuk!
    Ik blijf maar jaloers zijn als ik dit telkens lees!
    Hier is het nog steeds slecht weer dus geniet er nog maar van daar!!
    xxxEmma
  2. Petra:
    9 juni 2012
    Hey Brittje, leuk om weer een verhaal van je te lezen. Je ziet er heel goed uit, negerrrrrrrrr. En het enthousiasme en de zelfverzekerdheid straalt van je gezicht. Die krullebol mag nog wel wat zonnestraaltjes hebben. En die korte jurkjes:)....... het is goed dat jou tasje er heel discreet voor zit:). Jullie kunnen het hebben met die mooie benen. Ik ben jaloers op de temperatuur daar, stuur maar een beetje deze kant op. Geniet ervan, ook als je pap, mam en Quint jou kant op komen, ze kijken er erg naar uit!
    Heel veel liefs, Petra en de rest:)
  3. Manon:
    18 juni 2012
    Hoi Britt,
    wat heb je toch al veel gezien van het eiland! En overal op je fiets naar toe. Je lijkt wel een Nederlander!
    Gelukkig heb je binnenkort een fiets- en loopmaatje die wel uren over het stran wil lopen (en dan heb jij er al genoeg van)
    Heel veel plezier en succes nog!
    dikke kus uit tilburg.